niedziela, 18 stycznia 2015

Sesja ;)

Hej :)
Wczoraj, jak co wieczór wypuściłam chomika na wybieg. W końcu, po dzikich harcach w pościeli uspokoił się na chwilę i dał porobić sobie parę ładnych zdjęć :) No, przynajmniej mi się podobają. Jimmy spokojnie wytrzymał sesję i poleciał dalej :)



 Ryjek jak hipopotam :D


Nietoperz :))

Ameen! :D
Na koniec poszedł jak zwykle w róg łóżka i siedział pod poduszką. W końcu jednak musiałam iść spać, a chomik wrócić do klatki.
Nocą śmierdziało mi sikami ;o Wredus musiał mi się gdzieś zeszczać >.< Oczywiście rano pościel wrzuciłam do prania, ale dziś będę bardziej uważać :D 
To na tyle, pisząc o chomiku nie łatwo znaleźć temat do pisania :))
Pozdrawiamy.

3 komentarze:

  1. Słodki ten Jimmy :) Zapraszamy do nas!

    http://bieluszkachomik.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak ♡. Świetne zdjęcia!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mały model :D

    Zdjęcie wyszły super! <3
    Pozdrawiamy
    Sisi & Sylwia ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń